diumenge, de novembre 09, 2008

Un passeig per Trödje

Gent! Ja tinc càmera!! Sí! El blog serà molt més divertit!!!!!!!!

Avui he decidit provar la càmera i m'he posat a fer fotos per Trödje. El meu passeig surt de casa i va cap al nord de Trödje, al Tödjeån [Tröjeon], on de pas mirava si podia trobar un cache amagat al pont d'allà.

Després, tornada i una breu endinsada cap a l'oest on hi ha l'escola (les escoles) de Trödje.

Feia un molt bon dia en quan a temperatura (7º) i bé, un dia ennuvolat on no es veia el sol. Per fi us podeu fer una imatge d'on visc! Us deixo aquí unes quantes fotos:


Benvinguts a Trödje!
S'hi pot arribar en bus (cada matí, l'agafo aquí)
L'escola per nens
L'escola per gossos!!!
O_O
xD
La pizzeria de Trödje... ghhhh ^^
L'església de Trödje (Hi vam anar l'any passat a jugar a volley, vaig jugar amb els Nyman però encara no els coneixia)
L'antic pont per sobre del Trödjeån, on hi ha el cache, però el nivell era massa alt, hi hauré d'anar amb botes.
Jo - Jag - Ego
Jo - Jag - Ego
Jo - Jag - Ego

Si teniu temps i ganes de veure'n la resta estan al picassa web següent:


1 comentari:

Unknown ha dit...

UOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooo




Que guaaaaaaaaai! per fii tiiiu! ara si que molara el blog! :D weno ara vigila no se't congelin les mans fent-te fotos xD

moola i on em vas dir que es va fer la LANparty?

per cert tinc un amic (no se si el coneixes) que n'organitza una i m'ha dit que ell te material i que ens pot ajudar i tal! :D:D

apa doncs re tiu a fer fotos fotos fotos! :D:D

cuida't!

FeRR