dissabte, d’octubre 06, 2012

Primer pis trobat!

Avui he passat el dia amunt i avall visitant 4 pisos de Berlin de la manera més ineficient possible. M'he llevat a dos quarts de nou per poder preparar-me tota la ruta pel dia i arribar a les 10 al primer pis on m'han citat. A la zona de Kreuzberg, diguem que prop del centre però al sud-est més o menys. El pis era molt maco però un xic car i a més havia de moblar l'habitació (és a dir, més diners). El segon pis que he anat a mirar era a les 13 a Wedding, un barri a l'altra punta (nord-oest). Tot i que l'habitació no estava malament, el qui seria el meu company de pis era bastant més gran que jo i semblava un xic tancadet, a més és a l'altra punta d'on tinc la uni. El tercer pis era de nou a Kreuzberg, un pis per estar-m'hi quatre setmanes. Un pis molt maco i hem estat una bona estona parlant amb la noia que marxava fins decidir que m'hi podia quedar! Això m'ha alleujat bastant tot i que tampoc em sentia massa angoixat pel tema de no trobar pis. Així doncs, de moment tinc l'octubre solucionat i fins el 4 de novembre m'hi podré quedar. El quart pis que he anat a visitar era a Neukölln i m'hi deixarien mudar a partir del 5 de novembre així que si me'l donessin  encaixaria perfectament amb el què tinc ara. Tot i això, tenen molts interessats i sabent que a priori buscaven algú més gran no crecc que m'agafin. Tot i això, han estat molt simpàtics i tampoc ho descarto 100% però diguem que prefereixo no comptar-hi i si fos el cas, endur-me una sorpresa agradable.

Aquesta nit he quedat amb diversa gent que no ens coneixem però amb un punt en comú (bé dos): ens agrada el reggae (i som erasmus/internacionals). Anirem a un local de bastant nom en el món del reggae de Berlin, el YAAM. Estic segur que no serà la primera vegada que hi vaig!

Un dia que estigui més instal·lat ja us parlaré una mica de les meves impressions de la ciutat i de la "cultura alemanya", coses amb què m'he trobat.