dimarts, d’octubre 02, 2012

Radio en turc

Bé, avui ha estat un dia de moure'm. M'he llevat a les 8 i he comprovat el correu per veure que dues persones m'han respost del spam que vaig estar fent ahir al vespre. Una d'elles però ha resultat ser un estafador com dels què ja m'he trobat "Llogo el pis perquè ara sóc a Londres treballant". L'altre però és un pis a la zona de Kreuzberg que promet força. Dijous aniré a veure'l.

Més tard he anat a la uni a matricular-me. És impressionant. Pagues 227€ i ja està (en els quals hi ha inclosos un bitllet que et permet utilitzar TOTS els transports públics de Berlín gratuïtament). Per inscriure't a les assignatures, simplement vas a la classe i avises el professor. No cal pagar cap assignatura, res més. Realment ho tenen molt bé, jo crec que em matriculo aquí i m'en torno a la UB a fer "erasmus". A més, hi ha cursos d'idiomes a 40€ el semestre! Crec que m'apuntaré a algun, estic dubtant entre turc, txec i àrab.

A la tarda hem anat a veure la facultat de matemàtiques i més tard hem anat amb l'Alejandro, en Giulio (italià) i en Nicola (Suís) a prendre unes cerveses a Kreuzberg. Hem anat a sopar i ara he tornat una estona per dutxar-me/canviar-me per sortir més tard amb ells.

El què m'ha fet molta gràcia és que hi ha una emissora de ràdio completament en turc, amb molta música turca i m'he passat el dia escoltant-la. Crec que acabaré aprenent turc si segueixo com avui.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja, in Deutschland lebt es sich nicht schlecht!

Gruss

Andrea