dilluns, d’octubre 01, 2012

Die Ankunft

(L'arribada)

Avui al matí m'he llevat d'horeta, a les 8, per què el meu pare em portés a les 9 cap a l'Aeroport del Prat on he arribat cap a les 10. El vol sortia a les 12:10 i realment no hi ha hagut cap tipus d'incidència (la maleta pesava 24.5kg dels 23kg permesos però no hi han donat cap importància). He arribat a les 14:40, una mica abans de l'esperat per després acabar esperant la maleta mitja hora igualment. I bé, agafar el transport públic no ha suposat massa esforç, he agafat primer un bus i després la S-Bahn (el tren) cap a la parada Landsberger Allee on hi ha un hostal on passaré les nits fins que trobi un pis on viure.

De cinc a dos quarts de vuit els he passat a l'ordinador buscant pis i enviant mails com un desgraciat per veure si trobava algun lloc. A dos quarts de vuit he sortit de l'hostal patinant per anar cap al centre a l'Alexanderplatz on m'he trobat amb l'Alejandro, el meu company de carrera tan a Barcelona com aquí. Hem anat a prendre una cervesa i a parlar de l'any que ens espera, que realment promet!

La tornada ha estat una mica entretinguda perquè m'he passat de carrer i he patinat uns vint minuts que no hagués d'haver fet, cosa que m'ha deixat els peus destrossats. Ara però, s'està perfecte. Demà aniré cap a la uni a fer totes les matrícules que calguin i a assistir a unes jornades de presentació rares. Després anirem a sopar amb l'Alejandro i unes amigues seves i més tard sortirem una mica de festa. També hauré de comprar una targeta SIM i posar-me a trucar als anunciants de pisos.

Ja us en mantindré informats!