dissabte, de febrer 06, 2010

Kuusijärvi

Crec que la part més important del dia d'ahir va ser la tarda, quan vaig anar a Kuusijärvi on hi ha una Sauna pública al costat d'un llac a l'aire lliure. Ahir pel migdia vaig anar a Helsinki a veure les classes de castellà de la Meena, allà vaig estar-m'hi una hora parlant amb la gent del curs i després vaig anar a dinar amb l'Illi a un restaurant del centre de Helsinki.

Per la tarda com he dit, vam anar jo, la Meena, l'Illi i el seu cunyat a Kuusijärvi (llac d'avets) on ens vam anar primer a una sauna de 80º a 100º després ens vam remullar en l'aigua a 0º a continuació vam repetir-ho, anant a la sauna i banyant-nos i finalment vam anar a la sauna de 60º-80º (perquè vam veure que aquella era massa calenta).

I aquí tinc un video de la meva proesa:

Temperatura ambient -3ºC
Temperatura de l'aigua: 0ºC

(Notareu que la càmera tremola molt, perquè serà??)


I aquesta és la segona vegada, perquè la primera m'hi vaig estar força més estona, vsig entrar més endins i vaig nedar sortint per unes altres escales.
Això sí, al final et sents perfectament! És totalment relaxant! Tot i que no sé en què estava pensant el primer finlandès que ho va fer....