dimecres, de febrer 03, 2010

Passejada per la zona

Avui al matí m'he llevat i he decidit sortir a caminar una mica pel barri (en realitat a buscar caches, però o bé no he sabut arribar-hi o hi havia gent per la zona), aquesta tarda m'he de trobar amb una amiga i havia pensat passar el matí per aquí pensant què fer la resta de la setmana. Ara penjo totes les fotos que he fet.

Primer de tot m'agradaria ensenyar-vos una cosa bastant interessant que tenen penjada a la nevera:

És una taula molt interessant. Per una banda, tenim a l'eix horitzontal, la temperatura (ºC) de l'aire i a l'eix vertical la velocitat (m/s) del vent. La taula ens dóna la sensació de fred. Ara mateix fa -4ºC i un vent de 4m/s així que podriem dir que la sensació és -10ºC. Està molt bé aquesta taula i segurament no només val per finlàndia!

Aquesta és la vista sortint de casa
El mateix bosc que ahir a la nit

Això són els carrers per a viannats, a saber per on et fiques!
I això una petita pista de futbol suposo
I aquesta és la pinta que té un carrer per a cotxes
Per que us feu una idea de la neu...
Alguna casa del barri
Un altre camí "improvitzat" segurament a l'estiu estigui molt més clar.
Més cases del barri
Sort d'aquestes senyals! Sinó qui sap per on pots creuar els carrers i per on no!
Per on s'ha d'anar??
Una casa en construcció
Sort del GPS sinó us asseguro que m'haugués perdut per allà!
De nou he arribat al bosc! Però m'he desorientat i m'he tornat a perdre XD
Aquest camí ja em sona més!
El sol comença a sortir!
Una bona muntanya de neu
El cel ja és més blau ara

No us ho creureu, però aquí hi ha un banc!!!
GRÀCIES GPS, GRÀCIES!!! T_T

Finalment, si voleu veure-les totes, picasaweb:



03-02-10 (Matí)

1 comentari:

Unknown ha dit...

quaaaaaaaaaaanta neu! O.o
Btw, a veure si pot passar aquesta taula, que es guai!!
Tot i que aquí no faci tant de fred és nteressant de mirar i per saber-ho quan vas d'excursió:)
A quina temperatura mitjana esteu?

F.