dimecres, de setembre 07, 2011

Bæ bæ Núpar

Avui ha estat el meu últim dia a l'hotel, de fet ara estic a Reykjavík a casa la Fanney i la seva amiga, que tenen un pis molt bonic. Ahir a la nit vam beure tots junts una mica després de la feina per última vegada i vam fer una mica de festeta.


Avui al matí hem netejat algunes habitacions i més tard hem anat a Klaustur, jo a buscar la meva targeta de dèbit. Tot i això, m'han dit que encara no havia arribat, que estava de camí cap a Vík i que possiblement a les 15:30 la tindrien. A aquella hora hem tornat al banc amb la Sigrún i encara no havia arribat. La targeta era a Vík. Sort però, que estem al "countryside" islandès (al camp) i que tothom es coneix, les coses aquí funcionen molt més personalment que a la capital. Així, calia fer alguna trucada i hem aconseguit quedar que quan el bus parés a Vik (on para per sopar) una persona em portaria la targeta. I així ha anat, quan hem arribat a Vik, a la gasolinera hi havia una dona esperant-me que m'ha portat la targeta amb la qual finalment em puc gastar els diners que he anat fent! Realment aquesta és una de les grans ventatges del camp a Islàndia, no hagués pogut passar mai això a Reykjavík (o Catalunya crec jo).

Tornats de la meva segona visita al banc, hem menjat tots pastís amb el tema "Hello Kitty" (de fet podia escollir entre Hello Kitty o Spiderman, òbviament la pregunta era retòrica).



Demà, ben d'hora al matí em llevaré per agafar el vol cap a Ísafjörður on, en principi, ha de fer bon temps (és dir, no ha de ploure massa). Mentrestant, al Mýrdalsjökull, el volcà Katla va fent de les seves i amenaça en tenir una erupció en qualsevol moment, podeu anar seguint l'activitat sismològica a la glacera aquí. Sincerament, espero que passi abans que marxi!