diumenge, de setembre 30, 2012

Nach Berlin!

Demà marxo cap a Berlín per quedar-m'hi un bon temps, encara mai hauré marxat tant de temps fora de casa tot i que molt probablement baixaré algun cop.

Probablement és veritat que aquest any no pari, després d'haver passat l'estiu a Islàndia treballant ara m'he pres unes setmanes de relax i no fer massa cosa per marxar demà a fer un any d'Erasmus a estudiar matemàtiques a la Humboldt Universität zu Berlin.

A més, aprofitaré la meva estada fora per continuar escrivint al blog, tot i això, la cultura alemanya així com l'idioma no em resulten tan nous i diferents per mi ja que porto tota la meva vida parlant l'alemany i anant al país com a mínim un parell de cop l'any (aquests utlims anys no tant, però bé). En tot cas, això farà que els posts probablement tinguin un aire diferent, potser més enfocat a la meva nova vida estudiantil sol (o acompanyat) i relacionades amb l'erasmus. Per altra banda però, a Alemanya hi he estat especialment al sud-oest, Baden-Wüttenberg, a Tübingen (prop de Stuttgart) d'on ve la meva mare. A Berlín només hi he estat una vegada de turisme quan tenia 13 anys i tot i guardar-ne una molt bona imatge crec que ara la veuré amb uns altres ulls vivint-hi. És per això que el meu blog no es titula "SASTREY in Deutschland" com faria si seguís la línia de les altres vegades (SASTREY i Sverige, SASTREY á Íslandi o SASTREY Suomessa) sinó que he decidit centrar-ho més en la ciutat on passaré l'any: Berlin.

Bé, a veure com surt això.
Us deixo amb una cançó de SEEED:

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ich glaube, wir sind alle gespannt darauf, was du uns zu erzählen hast.
:-)

Andrea