dissabte, de juliol 16, 2011

Pels més escèptics

Ahir vam sortir per Kirkjubæjarklaustur per la tarda a prendre alguna cosa, una mica car però és comprensible perquè bàsicament hi ha turistes i pel perdut que està allò.

Entrant a la cafeteria


Avui també ha estat un dia tranquilet, he entrat a les 9:00 i a les 16:00 ja hem acabat d'arrglar habitacions. Avui tampoc hauré de servir el sopar i per tant ja estic lliure. Després de treballar he aprofitat que encara tenia una hora i mitja pel sopar i he anat cap al riu on vaig anar ahir corrent i ja que feia un dia preciós, fins i tot amb sol i caloreta, per anar a banyar-m'hi:

El lómagnúpur, no sé si es veu bé a la foto però al natural és una paret força espectacular, ja hi aniré
El riu!I dibuixos sospitosos...

Per altra banda he sentit gent que no es creu que estigui a Islàndia, que tot aquestes fotos les ha fet algú altre, fins i tot es comenta que "Sastrey á Íslandi" són els pares. Bé, per aquests escèptics aquí teniu unes quantes fotos que m'he fet on hi surto jo:

Brrr fred!
Ecs! Cendra!
Yiih!
I aquí el sol s'ha dignat a sortir d'entre els núvols! Just per assecar-me!

Per cert! Tinc una petita llista al cap de coses que he d'escriure, potser faré un apartat al blog on la posi, però si hi ha alguna cosa de la què vulgueu especialment que parli, no dubteu en demanar-m'ho!

4 comentaris:

Gerard ha dit...

Jo vull fotos d'aquell paredon de més aprop ! Segueix escribint

Jaume ha dit...

Què són els dibuixos sospitosos? Com a mínim, què penses tu que són?

Arnau ha dit...

Parla de la gastronomia!! haver que tenen aquest nordics que pugui estar guay, i si portes receptes alguna cosa farem quan tornis!!!

Nil Roda ha dit...

Hola Marc, sóc el Nil Roda de Bellaterra i el meu número de soci és el 38459. M'agradaria veure un Salmó Islandès perseguint a un Koala. Moltes gràcies


Les fotos teenes no tenen preu.